adenjudith.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Judith

Chris Vandercappellen Heverlee (Leuven) België

Super om je berichtje te ontvangen !!!! Ik kijk ernaar uit ! Geniet vooral van jullie vakantie !!!!!!!!!!!!! x x x xx x
Ik reis graag mee ! ! ! ! ! !

Lian

Grandioos idee, wat leuk om mee te mogen reizen.
HEEEEEEEL veel plezier jullie beide.
Veel liefs, Lian

Chris en Petra

Hoi Judith en Ad,

Hartstikke leuk. We vinden het heel erg leuk om mee te
mogen reizen. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie
toe en heel veel plezier. Geniet ervan.
Groetjes,
Chris en Petra

Chris Vandercappellen

En van de andere kant denk ik dan... het is toch ook goed om eventjes vd aardbol (Nederland) te verdwijnen en stiekem met jullie beidjes, nieuwe horizonten te verkennen... en pas ah eind vd rit nà een paar weken integratie vd indrukken, terug boven water te komen.... disconnecteren en helemaal jullie ding doen..... en nadien goochelen met leuke foto's... maar ja tegenwoordig is alles online.... !!! Fijne vakantie en doe ze de groeten daar !! Als er gevilt wordt, hou maar een oogje in het zeil... want ze borduren er mooie dingen op soms.. heel kleurrijk, mijn nieuwste hobby... Je mag er blijven of je mag terugkeren.... xx Gr Chris

ellis

Ha Judith,
Wat leuk dat we met jullie mee mogen reizen en jullie spannende avonturen mee mogen beleven.
Een heel goede reis!

Hilda

Leuk weer van je te vernemen.
Dit wordt weer een bijzondere reis.
Ik verneem graag over het verloop hiervan.
Veel plezier daar en hartelijk gegroet.
Hilda

Ad en Judith

Hallo lieve mensen!

Hartelijk dank voor al jullie leuke reacties! We willen graag foto's toevoegen, maar na wat gepuzzel lukt ons dit niet met dit programma. Wie helpt ons uit de brand? Alle tips zijn welkom.

Groetjes van Ad en Judith.

Tiara Tours