adenjudith.reismee.nl

De 'voorbereidingen'

We zijn er bijna helemaal klaar voor. Druk bezig met de voorbereidingen. Morgen om 13.10 uur vertrekken we naar Moskou. Daar blijven we tot maandagavond en hebben dus een aantal dagen om deze stad te bekijken. Natuurlijk gaan we naar het Rode Plein en het Kremlin. Wat er verder te bezichtigen is weten we niet, dat zien we daar wel.

Gisteren heb ik nog wat reisboeken uit de bieb gehaald, die helpen ons ter plaatse wel verder. In het vliegtuig begint onze reisvoorbereiding pas vrees ik. Maar daar kiezen we bewust voor, zo sta je overal lekker voor open en kunnen we ons echt laten verrassen door 'het moment'. Op maandagavond vliegen we verder oostwaarts naar Ulaanbatar, de hoofstad van Mongolie. Daar begint onze groepsrondreis door Mongolie.

Ik hoop dat het ons gaat lukken om dit reisweblog bij te houden. We zijn er wel zo enthousiast aan begonnen, maar eigenlijk is dit niet helemaal ons ding. We willen ons overgeven aan de reis en het land waar we zijn en alles gaan bekijken, lekker rondstruinen. Vermoedelijk wordt dit het 1e en enigste reisweblog zonder foto's (alvast sorry daarvoor mensen......). Maar wie weet gebeurt het toch nog zomaar onderweg, een fotootje op het web..... Ons doel is om het thuisfront te informeren over onze reis en dat we niet in 7 sloten tegelijk lopen enzo. Zo, nu weer even verder met inpakken!

Reacties

Reacties

Chris

Ik heb n viltvriendin in Moskou die jullie wel zou bevallen.... maar is wellicht nbeetje last minute om het te regelen... kweet niet of ik haar naamkaartje vind. Dus laat jullie maar vwrrassen zou ik zeggen..... goed idee ! Take it easy ! Pluk de dag. Liefs v Chris

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours